SPRZĘT

Nowe telefony SIP marki Yealink dla biznesu

Firma VoIPoint wprowadza na rynek polski nowe modele telefonów IP marki Yealink: SIP-T19 i SIP-T21. Telefony IP przeznaczone są dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz dostawców usług. Cechą szczególnie wyróżniającą Yealink SIP-T19 i SIP-T21 z grupy podobnych rozwiązań jest duży, graficzny wyświetlacz LCD o rozdzielczości 132 pikseli x 64 piksele, który może wyświetlić do 5 linii tekstu równocześnie.

Dla porównania, większość telefonów konkurencyjnych na tym samym poziomie wyświetla tylko trzy linie. Oba telefony zostały wykonane z podzespołów zapewniających lepszą stabilność, szybsze nawiązywanie połączeń, np. przy szybkim wybieraniu. Yealink SIP-T19 i SIP-T21 oferują wygodę i bezpieczeństwo zdalnej książki telefonicznej XML. Stworzone z myślą o międzynarodowej komunikacji zostały wyposażone w pełną obsługę wielu języków, w tym w język polski.

Yealink SIP-T21 zapewnia najwyższą jakość rozmów dzięki technologii HD Voice, która obejmuje użycie kodeków HD (G.722), zestawu głośnomówiącego HD oraz słuchawki HD. Telefon obsługuje IPv6, Open VPN oraz serwery redundantne. SIP-T21 jest wyposażony w intuicyjny interfejs użytkownika, który jest idealny do usprawniania procesów biznesowych i maksymalizacji wydajności w małych i dużych biurach.

Szczególną cechą SIP-T19 są dwa porty sieciowe 10/100 Mbps (w wersji T19P z wbudowanym PoE), doskonale nadające się do rozległych sieci. Użytkownicy mają dostęp do jednego konta VoIP oraz szeregu prostych, elastycznych i bezpiecznych opcji instalacji.

Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry