Comtrust wchodzi na europejskie rynki

Comtrust – polska spółka specjalizująca się w rozwiązaniu contact center[1] SAP Business Communications Management rozpoczyna 2013 rok od wdrożeń poza granicami Polski. Właśnie rozpoczęły się pierwsze wdrożenia SAP BCM na Węgrzech i Słowenii.

W węgierskiej firmie farmaceutycznej Hungaropharma Comtrust przeprowadzi integrację SAP BCM z SAP CRM[2], a w słoweńskiej spółce energetycznej Energetika Lljubljana – z SAP I-SU. Oba projekty, mimo, że realizowane poza granicami kraju będą istotne dla polskiego rynku. „Dodatkowe moduły, które dostosowujemy do potrzeb zagranicznych klientów, będą dostępne również w Polsce – mówi Piotr Pytlakowski, prezes Comtrust. Szczególnie interesujące będą projekty dedykowane personalizacji kampanii outboundowych. Są one odpowiedzią na zmiany, jakie zachodzą na globalnych rynkach w obszarze budowania relacji z klientami.”

Obecnie personalizacja kampanii telesprzedażowych staje się wymogiem klientów. Oznacza to, że największym zainteresowaniem w najbliższej przyszłości będą cieszyły się te rozwiązania, które umożliwią korzystanie z zaawansowanych metod wyboru połączeń odpowiadających indywidualnym preferencjom każdego klienta.

Tendencję tę potwierdza rynek – obecnie integrowanie systemów SAP (ERP, CRM) z contact center SAP BCM, staje się coraz popularniejsze na świecie – głownie ze względu na zintegrowane, homogeniczne środowisko SAP, które niesie szereg korzyści. Co ważne, widoczne one są nie tylko na etapie zakupu i wdrożenia, ale również w późniejszym użytkowaniu i utrzymaniu systemów. Polska spółka Comtrust, ekspert w zakresie integracji systemu SAP BCM, otrzymuje coraz więcej zapytań i ofert współpracy z krajów należących do Unii Europejskiej. „Trafiają do nas różne firmy spoza Polski – stwierdza Piotr Pytlakowski. Są to partnerzy SAP, niezależni konsultanci, firmy doradcze i headhunterskie. Nie ukrywam, że to dla nas powód do dumy świadczący o tym, że polscy konsultanci są cenieni poza granicami kraju, a nasze usługi są gwarantem sukcesem zakończonego wdrożenia.”

Spółka Comtrust została powołana w związku z wprowadzeniem do Polski contactcenter SAP w chmurze. W 2012 poszerzyła swoją ofertę o rozwiązania firm Collab i Jacada. Aktualnie oferta Comtrust w pełni pokrywa potrzeby rynku callcenter w Polsce. Firma oferuje jedno z wiodących rozwiązań contactcenter, system klasy WMF, wideo BOK oraz rozwiązania na smartphonyi unifikujące pulpit agenta.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *