Call centerowa rewolucja w GUS

Główny Urząd Statystyczny stawia na call center[1], hurtownie danych i maksymalną prostotę – to główne zapowiedzi nowego wiceprezesa GUS – Krzysztofa Kurkowskego. Trzy lata temu GUS odszedł od wysyłania przedsiębiorcom formularzy z pytaniami na temat kondycji finansowej i działalności firm, a przeszedł na formularze elektroniczne. Teraz GUS szykuje kolejną rewolucję: uproszczone formularze, hurtownie danych oraz profesjonalne call center.

 

Kurkowski chce wyeliminować podawania przez firmy wielokrotnie tych samych informacji. – Jeśli firma „wyspowiadała się” już z danych przed jedną instytucją, nie będziemy pytać jej o to samo. Urzędy administracji będą wymieniać między sobą informacje ze swoich rejestrów. Specjalna platforma, która to umożliwi, jest już przygotowywana. Będzie integrować informacje z wielu systemów – mówi Kurkowski.

 

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *