Indie: Biuro obsługi klienta formą resocjalizacji?

W stanie Andhra Pradesh w centralnych Indiach powstał projekt nietypowej prywatno-publicznej inicjatywy. Firma Radiant Info Systems Ltd., specjalizująca się w zakresie telefonicznej obsługi klienta, zaproponowała władzom Centralnego Więzienia Hajdarabadu utworzenie swojego oddziału, w którym zatrudniłaby skazanych na karę pozbawienia wolności. Co ciekawe nowa siedziba miałaby powstać wewnątrz murów więziennych.
Gopinatha Reddy, dyrektor generalny służby więziennej stanu Andhra Pradesh, przekonuje, że byłaby to doskonała forma resocjalizacji. Osadzeni po odbyciu kary często mają problemy ze znalezieniem pracy i wracają na drogę przestępczą. Doświadczenie zawodowe, jakie mogliby uzyskać poprzez udział w projekcie pomogłoby w poszukiwaniu legalnego zatrudnienia. Dyrektor zapewnił, że biuro obsługi klienta powstanie, jeśli więźniowie wyrażą odpowiedni poziom zainteresowania i akceptacji dla inicjatywy.

Projekt obejmowałby od 200 do 250 więźniów, którzy pracowaliby na 3 zmiany, zapewniając obsługę klientów przez 24 godziny na dobę. Pracowników planuje się rekrutować wśród skazanych z wyższym wykształceniem.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *