Link4: skracamy czas oczekiwania na połączenie z agentem

Prezes Link4 – Adam Horosz – w wywiadzie dla gazety Parkiet, poinformował, że spółka w tym roku chce postawić na dalszy rozwój firmy. Link4 planuje przede wszystkim skrócić czas oczekiwania na połączenie z konsulantami do niezbędnego minimum oraz usprawnić proces likwidacji szkód.

Trudno uwierzyć w zapewnienia prezesa, gdyż spółka ubiegły rok zamknęła prawdopodobnie stratami. Na koniec września 2009 r. miał, według danych KNF, 1,34 proc. udziałów, tymczasem rok wcześniej 1,4 proc. W ciągu trzech kwartałów Link4 zebrał z polis 182,1 mln zł, o 7 proc. mniej niż rok wcześniej.

Prezes Horosz twierdzi, że w tej chwili 80 proc. klientów Link4 TU jest zadowolonych z usług. Jednak firma ma nad czym pracować.

Dane rzecznika ubezpieczonych wskazują, że do końca września na Link4 wpłynęło 328 skarg, co stanowi 6,2 proc. wszystkich złożonych na krajowe zakłady majątkowe. Udział donosów na Link4 w skargach majątkowych ogółem jest więc pięciokrotnie wyższy niż jego udział w rynku ubezpieczeń majątkowych (1,34 proc.).Link4 zamierza też sprzedać w tym roku ponad 10 proc. polis przez Internet.

Właściciel towarzystwa, brytyjski ubezpieczyciel RSA, postanowił zmienić logo Link4 (i jego kolory: pomarańczowy zastąpiony został fioletem), ale nie na zmianę marki (choć takie głosy pojawiały się na rynku ubezpieczeniowym w grudniu).

Źródło: Parkiet/ wł.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *