Dr Call sprawdza pracowników call center

Już ponad tysiąc pracowników w Polsce zostało przeszkolonych według standardów symulacji biznesowej Dr Call, który sprawdza umiejętności pracowników call center[1] w warunkach zbliżonych do rzeczywistości. Dr Call jest jedyną w Polsce symulacją biznesową pozwalającą na przećwiczenie w warunkach zbliżonych do rzeczywistości umiejętności pracowników, które są niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta.

Jej innowacyjność polega na możliwości przeprowadzenia naturalnych rozmów, bez obserwatorów, w formie dobrej zabawy, dzięki czemu można od razu określić mocne oraz słabe punkty konsultanta i zasugerować indywidualny plan rozwoju kompetencji lub walkę ze złymi nawykami.

Program dostępny jest w dwóch wersjach: Dr Call dla Doradców oraz Dr Call dla Menedżerów. Według standardów programu zostało już w Polsce przeszkolonych ponad 1000 pracowników w renomowanych firmach m.in. z sektorów: finansowego oraz FMCG.

Ta autorska symulacja opracowana przez Magdę Lesiak, partnera w firmie House of Skills, odpowiadającą za Centrum Kompetencji Obsługa Klienta, to jeden z nielicznych przykładów polskiego know-how w zakresie szkoleń, które jest sprzedawane firmom zagranicznym.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *