Call Center Poland dla Lufthansy

Call Center[1] Poland współpracuje z Deutsche Lufthansa w zakresie informowania o programie premiowania firm „PartnerPlusBenefit”, skierowanego do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Uczestnictwo w programie jest bezpłatne i oznacza dla firm liczne korzyści – obniżenie kosztów przelotów, cenne nagrody i doskonałą siatkę połączeń, odpowiadającą najbardziej nawet wymagającym oczekiwaniom.

Zadaniem Call Center Poland było nawiązanie kontaktu z grupą docelową i rejestracja zainteresowanych firm. Już w trakcie rozmowy telefonicznej istniała możliwość przesłania do klienta drogą mailową pełnej informacji o programie. PartnerPlusBenefit to jedyny program na rynku polskim, w którym uczestniczące firmy mogą korzystać z siatki połaczeń kilku linii lotniczych.

Wyniki osiągnięte w trakcie realizacji projektu miały bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia Call Center Poland, co dodatkowo motywowało do osiągnięcia jak największej skuteczności świadczonych usług.

Źródło: Marketing w Praktyce (http://www.marketing.org.pl)

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *